Sunday, January 8, 2012

Crafting ABC - Letter C 06


C as in Coloring
Welcome back on my blog for the C word coloring.
  I'm not really an expert on how to color in your stamped images, because I'm only really comfortable with chalks ;) But I will tell you what other ways there are and maybe even post some Links to other pages.

Willkommen zurück auf meinem Blog zum C Wort Colorieren. 
Ich bin nicht wirklich ein Colorationsexperte ;) weil ich mir nur mit Kreide wirklich wohl fühle.  Aber ich werde euch auf  jedenfall weitere Möglichkeiten Sagen und evt. auch Verlinkungen zu hilfreichen Beiträgen posten.

Some ways to color in your stamped images are Twinkelings, Chalk, Copics or other Markers, pencils and water colore pencils. There might be more that I just dont have in mind right now^^.
 
Einige Wege um Stempelbilder einzucolorieren sind durch Twinkelings, Kreide, Copics oder andere Marker, Buntstife und Aquarell Stifte. Vll. habe ich aber auch welche vergessen^^

Coloring with Twinkelings
I found a great tutorial on a friends page.
So check out her page.
Pic from www.soleil-stempelt.blogspot.com
Colorieren mit Twinkelings
Ich habe eine gute Anleitung auf der Seite einer Bekannten gefunden,
also schaut euch einfach ihre Seite an.

Coloring with Chalk
I already did a post on Chalk so just go here.

Colorieren mit Kreide
In meinem Bastel ABC habe ich bereits einen Beitrag zum Thema Kreide gehabt. Einfach hier klicken.

Coloring with Copics or other Markers, Pencils, water color pencils...
Check out the Page of Stempeleinmaleins to see tutorials on
Pic from Nette (Design Team from www.stempeleinmaleins.blogspot.com)

Colorieren mit Copics oder anderen Markern, Buntstiften, Aquarell Stiften ...
Geht doch mal auf die Seite von Stempeleinmaleins. Die haben mehrere Tolle Anleitungen zu z.B.

Stay tuned for more Crafting words with C. YES STILL MORE C WORDS lol

Hüpft wieder auf meinen Blog für mehr C Wörter. Ja noch mehr C Wörter^^Photobucket

No comments:

Post a Comment