Friday, November 18, 2011

Crafting ABC - Letter C 04



C as in Charms 
 
Welcome back on my blog for the C word Charms. Charms are little metal embellishments with a loop that you can put in on ribbon or twine. I never worked with it before but I actully think it looks really cool. So I made a card for you.

Willkommen zurück auf meinem Blog zum C Wort Charms. Charms sind kleine Metall Embelishments mit einer Metallschlaufe um es an Schleifenbändern oder ähnlichem zu befestigen. Ich habe noch nie zuvor mit Charms gearbeitet aber muss ehrlich sagen, das ich es sehr süß finde. Hier nun also ein Karte bei der ich einen Charm verwendet habe.

You can find Charms plain metal or with different colores painted.
Charms sind entweder nur Metallfarben oder bemalt.


Stay tuned for more Crafting words with C.

Hüpft wieder auf meinen Blog für mehr C Wörter.

Photobucket

No comments:

Post a Comment