Wednesday, October 12, 2011

Crafting ABC - Letter B 03

B as in Bonefolder

Welcome back for another Crafting ABC post.
I'm finally back and got to play with another post of the Crafting ABC. I'm so glad to be finally able to post again. I had so much going on the last 2 months. But I try my best to get back on track. So todays word is Bonefolder!

Herzlich Willkommen zurück zu einem weiteren Bastel ABC Blogeintrag.
Ich habe endlich wieder ein wenig Zeit und kann einen Neuen Bastel ABC Post machen. Bin ich so froh endlich wieder Posten zu können. Es war einfach so viel los die letzten 2 Monaten. Aber ich gebe mir Mühen wieder regelmäßig Posten zu können. Der heutige Post ist über den Bonefolder

A Bonefolder is made out of plastic or (i think) wood. I have one from Martha Stewart and I love this one soooooo much. You use the Bonefolder for good creased edges. Its perfect. You can also use it for Scoring or Rubb-Ons.
Link

Einen Bonefolder ist aus Plastik oder Holz. Mein Bonefolder ist von Martha Stewart und ich LIEBE meinen Bonefolder. Genutzt wird er für gute, traffe Kanten zu falten. Klappt super. Man kann es ebenfalls für Scoring bzw. zum übertragen von Rubb-Ons verwenden.


On the left side its without the Bonefolder, on the right with a Bonefolder


Links ohne Bonefolder gefaltet, Rechts mit ;)

See you in a few days for another Post of Crafting ABC

Wir sehen uns in wenigen Tagen zu einem Neuen Post für unsere Bastel ABC



Photobucket

No comments:

Post a Comment