Monday, August 1, 2011

Crafting ABC - Letter B 01

B as in Bind It ALL


Welcome back for another Crafting ABC post.
I nearly forgot todays post. I'm writing my papers write now. I finished my Law paper so I only have 2 more to finish. ;)
Todays word it Bind it All. I wish I would actully own a Bind it all. But I dont. So I will give you a few Links to other blogs that work with it.

Herzlich Willkommen zurück zu einem weiteren Bastel ABC Blogeintrag.
Hätte ich doch beinahe den Heutigen Blogpost vergessen. Ich sitze im moment voll über meinen Hausarbeiten. Mein Rechtsportfolio habe ich heute beendet also sind nur noch 2 übrig.
Das heutige Wort it Bind it all. Ich wünschte ich hätte eine, tu ich aber nicht ;) A
ber ich werde euch ein Paar Links zu Blogs geben, welche mit der Bind it all arbeiten.

So if you never heard about the Bind it all before, you are probably wondering. What is a Bind it all. It is a cute little Binding Machine. It will punch holes on along the edges and you can put a wire thru them and close them up with the machine. This will allow you to make really cute and unique Mini Albums, Books, Cards and MUCH MUCH MOREPic from Menny. Thanks again

Wenn ihr noch nie zuvor von der Bind it all gehört habt, fragt ihr euch nun sicher: Was ist eine Bind it all? Die Bind it all ist eine Binde Maschine. Mit ihr Locht man die Seiten und mit vorgefertigem Draht /Wires kann man das ganzes dann binden. Es wird euch erlauben wunderschöne Mini Alben , Bücher, Karten und vieles vieles mehr zu gestalten
Another cute book from Menny


I got a link with all the Bind it all Facts for you. Press here.
Hier ein Link mit den wichtigsten Bind it all Infos.

See you in a few days for another Post of Crafting ABC

Wir sehen uns in wenigen Tagen zu einem Neuen Post für unsere Bastel ABC

Photobucket

1 comment: