Monday, July 18, 2011

Crafting ABC - Letter A 05

A as in Altered Art
A wie Altered Art

Welcome back for my 5th Crafting ABC post.
My days are getting a little bit less busy. My 2 Exams (well 1 exam and one Presentation) are over and now i ONLY^^ need to finish one paper and a portfolio till the 26th of August...After that it is finally Time for my LA trip.
Today Post is about Altered Art....Its again totally new for me. But i tried my best a made a Video for you.

Herzlich Willkommen zurück zu meinem 5 Bastel ABC Blogeintrag.
Meine Tage werden langsam wieder etwas Stressfreier. Klausur und Präsentation habe ich überstanden nun stehen NUR noch eine Hausarbeit und mein Portfolio an, welche ich bis zum 26.8. Beenden muss. Danach ist endlich Zeit für meinen LA Urlaub.
Der Heutige Eintrag befasst sich mir Altered Art. Auch dies ist wiedermal Komplettes Neuland für mich aber ich habe mein bestes gegeben und ein Video für euch.








See you in a few days for another Post of Crafting ABC

wir sehen uns in wenigen Tagen zu einem Neuen Post für unsere Bastel ABC
Photobucket

1 comment:

  1. I loved your little "milk box" it came out cute!! I loved your techniques.Nice job :)

    Micia
    yellowbirdcreation.blogspot.com

    ReplyDelete