Saturday, May 1, 2010

NSD 2010 MPS Challenge #1

Hey so this is my project for My Pink Stampers NSD Challenge #1.

Ok So i used Simple yellow paper 11x8 1/2 inch. I scored it in half with my bone folder.
My light blue layer is copy paper (8x5 inch). I cuted the 2 doves with the Cartridge Tie the knot.

I have really just no name Paper.....so sorry if a cant give u good names. But it will change once i move here....(which might be in 3 years^^)
I used the cheater way from MPS to tape the organza ribbon.

My cute little motherday Card:Your Scrapente


Hey ,

also hier kommt mein erstes Projekt für die My Pink Stamper Nationaler Scrapbook Tag Challenge #1.

Ich hab ein Stück hell gelber Bastelkarton 11x8,5 inch. Mithilfe eines Bone Folders wird es in der mitte gefaltet. Der 1. Layer ist ein hell blaues Stück Kopierpapier (8x5inch). Die 2 Tauben sind aus dem Cartridge Tie the Knot.

Ich habe nicht wirklich die marken des Papier aber ich werde versuchen sie dämnächst aufzubewaren. Und falls ich in 3 Jahren in die USA ziehe wird auch alles im größeren und besseren Rahmen stattfinden.
Das Schleifenband ist auf Organza und wurde mit der Cheater Methode von MPS am Papier befestigt.

eure Scrapente

No comments:

Post a Comment